ניקוי שטיחים מקיר לקיר רמת השרון - החברה לניקיון ואחזקה
15807
rtl,single,single-post,postid-15807,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.9.2,vc_responsive

ניקוי שטיחים מקיר לקיר רמת השרון

ניקוי שטיחים מקיר לקיר רמת השרון

ניקוי שטיחים מקיר לקיר רמת השרון – שטיח… מוצר פסטורלי למדי שמחזיר רבים מאיתנו לימי הילדות הרחוקים בהם התארחנו אצל הסבתא מרמת השרון. כאשר בסלון ביתה היינו ישובים על השטיח החמים בעודנו. בוהים במסך הטלוויזיה חסרי הבעה וממתינים לפינוק הבא בתור סדרת הפינוקים של הסבתא. אנחנו היינו מבלים וסבתא הייתה מנקה בעצמה. כיום אפשר להעזר בחברה מקצועית עבור ניקוי שטיחים מקיר לקיר ברמת השרון או בכל איזור אחר בארץ.

ניקוי שטיחים מקיר לקיר רמת השרון

שטיח הוא לא רק מוצר פסטורלי. אלא הוא אכן פריט ביתי וחמים, חורפי שמזכיר לרבים מאתנו את ימות החורף הקרים בהם בני המשפחה מתכנסים סביב תנור לוהט או רדיאטור עוצמתי כדי להתגונן מפני הצינה שבחוץ. אכן שטיח הוא דבר מעולה  הן מבחינת האווירה שהוא משרה בקרב בני הבית והן מבחינת המראה. החמים והביתי שהוא מעניק לחלל בו הוא מצוי. היות והוא רהיט אשר נוטה לספוג לכלוך במהירות יש להזמין ניקוי שטיחים מקיר לקיר פעם בשנה לפחות

שטיח – תחזוקה שוטפת

ניקוי שטיחים מקיר לקיר רמת השרון

ניקוי שטיחים מקיר לקיר רמת השרון

יחד עם זאת, שטיח הוא פריט שדורש תחזוקה אינטנסיבית, החל משאיבת אבק חד שבועית לפחות. שכן השטיח מתמלא באבק ובבתים בהם יש ילדים קטנים הוא גם יתמלא בפירורי מזון ואין ספק שלא תחפצו בנמלים שיבואו לנקות לכם את השטיח… כמו כן, השטיח סופג לתוכו כתמים של מזון, שומן, לכלוכים שונים מהאוויר.

החברה לניקון ואחזקה בישראל היא חברה ותיקה בתחומי הניקיון העוסקת בניקוי שטיחים מקיר לקיר, מזרנים, ריפודי רכב ועוד. אנו נוכל לנקות בעבורכם. את השטיח הביתי או המוסדי ובעתם כל שטיח שהוא על מנת שהברק והניקיון ישוב אל השטיח והוא יחזור להיות פרטנר מחמם וידידותי וגם נקי.

ניקוי שטיחים מקיר לקיר ברמת השרון יעשה עוד היום אצלנו בחברה לניקיון ואחזקה.

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר עוד היום ואחד מאיתנו יחזור אליכם עם הצעת מחיר מפתה לניקוי שטיחים מקיר לקיר! 

מה עוד אנחנו עושים? 

ניקוי ספות בד, ניקוי שטיחי צמר, ניקוי ספות עור, ניקוי ריפודי רכבים, ניקוי מזרנים, ניקוי מיטות נוער, ניקוי שטיחים מקיר לקיר, העלמת ריחות לא נעימים והסרת כתמים קשים.