ניקוי ספת עור בהירה - החברה לניקיון ואחזקה
15771
rtl,single,single-post,postid-15771,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.9.2,vc_responsive

ניקוי ספת עור בהירה

ניקוי ספת עור בהירה

ניקוי ספת עור בהירה

בשביל לנקות את הסלון או כדי לחדש את מראה הספות או הכורסאות חשוב לפנות אל חברה מומחית בתחומה. הכירו אותנו.

סלון עור בהיר נוטה להתלכלך ולצבור כתמי שומן וזיעה על פני הריפוד. פעמים אנשים עלולים להצטער מאוד ואף לכאוב את ההחלטה שלהם בבחירה של ניקוי ספת עור בהירה. אך חשוב לדעת – חברה מקצועית בתחום של ניקוי סלון עור בהיר תוכל להחזיר את הספה למראה נקי ויפה כמו חדש ממש.

 

ניקוי ספת עור בהירה

על החברה שלנו

  • אמינות – אנחנו חברה אמינה. אצלנו עובדים רק אנשי מקצוע אמינים ובעלי יושרה. תוכלו לסמוך עלינו ולהפקיד בידינו את המלאכה. כי אנחנו נבצע את המשימה על הצד הטוב ביותר תוך שמירה על האינטרס של הלקוחות שלנו.
  • מקצועיות – העבודה שלנו הינה עבודה מקצועית במיוחד. אנחנו מבצעים את פעולת הניקיון של ניקוי ספת עור בהירה באמצעות ידע מקצועי לצד כלים מתקדמים וחומרי ניקוי ייעודיים. התמהיל הזה מאפשר לנו להשיג תוצאות איכותיות שניכרות היטב לעין.
  • שירות – אנו מעניקים לכל לקוח שירות איכותי. חשוב לנו לענות על הצורך של כל לקוח ולקוח. לכן אנחנו קשובים מאוד לצורך ומחפשים את הדרך הטובה ביותר לענות עליו.
ניקוי סלון עור בהיר? פנו אלינו. החברה לניקיון ואחזקה של אייל שושני זו החברה המומלצת עבור ניקוי ספת עור בהירה. פנו אלינו ותיהנו גם אתם משינוי מרנין אצלכם בסלון.

אז איך מנקים ספות מעור? 

ניקוי ספות עור מתבצע בעזרת מברשת מיוחדת אשר מיוצרת במיוחד לעבודות מסוג זה.

דבר חשוב נוסף זה לעבוד עם חומר מקצועי לניקוי ספות מעור בעל חומציות מאוזנת. 

בסופו של הניקיון יש להגן על הספות על ידי יישום של חומר הזנה מקצועי לעור.

 

האם אפשר לנקות כתמי דיו מספות מעור?

התשובה היא לא חדש משמעית ואפילו שלילית ברוב המקרים. לנקות כתמי דיו מספות עור ו משימה כמעט בלתי אפשרית. לעומת זאת ישנם מקרים רבים בהם כן ניתן להסיר כתמי דיו גם מספת עור בהירה. מה שמשפיע על תוצאות הניקיו זה טיב הריפוד, סוג הדיו וכמה זמן עבר מאז גרימת הנזק. 

בשום אופן אין להשתמש במוצרי ניקוי כמו אקונומיקה, ספוג הפלא, אציטון וכו’. מוצרים מסוג זה יגרמו לנזקים בלתי הפיכים. 

במידה וקרתה תאונה ודיו נגע בסלון עור שלכם אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר עוד היום ושמח לנסות לפתור לכם את הבעיה. 

המחיר לניקוי ספות מעור יכול לנוע בין מאה למאה וחמישים שקלים למושב.