ניקוי ספות עור לבן | ניקוי ספת עור לבנה - החברה לניקיון ואחזקה
15773
rtl,single,single-post,postid-15773,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.9.2,vc_responsive

ניקוי ספות עור לבן

ניקוי ספות עור לבן

ניקוי ספות עור לבן – בואו לחדש את הסלון שלכם!

כולנו יודעים שהמראה של ספה ישנה אינו דומה למראה של ספה חדשה ובוהקת. אבל אם אנחנו נבצע עבודה של ניקוי ספות עור לבן בבית הספה תהיה כמו חדשה!

הספה שלכם מתלכלכת, הריפוד הבוהק שלה מתכסה בכתמי שומן ובלכלוך… זה לא נעים לשבת על ספה כזו. גם יופי היא לא תורמת לסלון שלכם כאשר היא אינה נקייה. אבל יש מוצא מוצלח! חשוב כי תדעו שבשביל לבצע ניקוי ספות עור לבן יסודי יש לפנות אל חברה מקצועית ומובילה בתחום של ניקוי ספת עור לבנה. כי חברה מקצועית תוכל לבצע ניקיון יסודי ולשנות בצורה ניכרת את המראה של הספה. כן, גם אם כתמים מכוערים מעיבים עליה ועליכם – החברה לניקיון ואחזקה תסיר כתמים מהספה ומועקה מליבכם…

על החברה של אייל שושני

  • אנו חברה בעלת התמחות ספציפית בתחום של ניקוי מזרנים, שטיחים וכן ניקוי ספות עור לבנות. זה התחום המקצועי שלנו ובו אנחנו משקיעים את מיטב המכשור והציוד המקצועי. אצלנו עובדים רק אנשי מקצוע בעלי ניסיון בתחזוקה או ניקוי ספה דמוי עור לבן.
  • אנו חברה אחראית. אם אתם חוששים לשלומה של הספה שלכם ואתם רוצים להות בטוחים שהיא לא תינזק במהלך הניקיון פנו אלינו. אנו מבצעים את המשימה תוך הקפדה מלאה על כללי הזהירות. בשביל שלא לגרום לספה נזקים בגין הפעולה המתבצעת.
  • אנו חברה אמינה, בשביל לבצע ניקוי ספות עור לבן בבית אתם בהחלט יכלים לסמוך עלינו. כי אצלנו לא זורקים הבטחות בלי כיסוי. אנחנו מכבדים את המילה שלנו ועומדים בה לכל אורך מתן השירות.
  • אנחנו מתמחרים את עבודת ניקוי ספות עור לבן בצורה הוגנת. כך שעבור ניקוי ספת עור לבנה נגבה מכם מחיר הוגן ומשתלם.
  • כל לקוח מקבל אצלנו שירות עד הבית. אנחנו נבצע ניקוי ספות עור לבנות וגם ניקוי ספה דמוי עור לבן בשירות של ניקוי ספות עור לבן בבית הלקוח.

 

ניקוי ספות עור לבן

 

ניקוי ספות עור לבן – כמה זה עולה? 

המחיר לניקוי ספות עור יכול לנוע בין 90 ל150 שקלים פר מושב – מה שמשפיע על מחיר הניקוי זה סוג העור, מצבו וגודל הספה. 

פעם בכמה זמן מומלץ לבצע ניקוי ספות עור לבן? 

מומלץ להזמין שרות מקצועי פעם בשנה ופעם בחודשיים אנחנו ממליצים לכם לנגב את הספות מאבק ולאחר מכן ליישם חומר הזנה לעור או בשמו השני תחליב לעור. חומרים האלה לא ממש טובים לניקוי הספות עור אבל הם עוזרים לנות לשמור עליהם לטווח הרחוק על ידי הזנת העור ומניעה של התייבשות. 

צריכים ניקוי ספות עור לבן? מתעניינים על ניקוי ספת עור לבנה? פנו אלינו! החברה לניקיון ואחזקה של אייל שושני מציעה גם לכם שירות מקצועי של ניקוי ספות עור לבנות.