ניקוי שטיחים במרכז - החברה לניקיון ואחזקה
15863
rtl,single,single-post,postid-15863,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.9.2,vc_responsive

ניקוי שטיחים במרכז

ניקוי שטיחים במרכז

 ניקוי שטיחים במרכז

שטיחים הם פריט דקורטיבי יפהפה שמקשט את הרצפה בבית. הם נוחים מאוד למגע ומשרים אווירה טובה ועיצובית. אך כל בעלי השטיחים יודעים היטב גם עד כמה הם צוברים אבק ולכלוך שיש לנקות היטב אחת למספר ימים. אך לטווח הארוך, קיימים לכלוכים הנתפסים גם בסיבי השטיחים ונכלאים בו, לרבות מצבורי אבק שגם השואב כבר מתקשה לסחוב. תוסיפו לכך גם את תאונות הכתמים, הנוזלים, המאכלים שנשפכים וסוליות הנעליים שבאות במפגשים תכופים עם השטיח ותקבלו פריט שאיבד מהברק והצבע שאפיינו אותו בהתחלה, לרבות האפקט הבריאותי שעלול להשפיע על רבים.

ניקוי שטיחים במרכז

מחזירים לחיים את הצבע, מחטאים ומגנים מפני כתמים – ניקוי שטיחים במרכז

על כן, ניקוי שטיחים במרכז הוא עניין מבוקש למדי, כאשר קיים צורך להבריק היטב את השטיח, להסיר ממנו את כל הלכלוך והאבק שנכלאו עמוק בפנים וגם לבצע חיטוי ומריחת חומר דוחה כתמים, שישמרו על אורך חייו של השטיח לשנים ארוכות ויעניקו לו מראה זוהר וססגוני – ממש כשם שהיה ביום שקניתם אותו!

ניקוי שטיחים במרכז ניתן לבצע בבית הלקוח או במפעל שלנו – הזמינו שרות עוד היום ונציג שלנו יגיע לאסוף את השטיח ויחזיר לכם אותו תוך חמישה עד שבעה ימי עסקים נקי ורענן.

האם השרות ניקוי שטיחים במרכז האם השרות כולל גם הסרת כתמים קשים וריחות לא נעימים? בהחלט בשביל זה אנחנו פה. 

מעבר ל- ניקוי שטיחים במרכז במרכז חברתנו מבצעת גם תיקוני שטיחים וניקוי שטיחים מקיר לקיר.

בהזמנת ניקוי ספות אתם זכאים להנחה משמעותית עבור ניקוי השטיחים בביתכם.

השטיח בביתכם הוצף? אל דאגה אנחנו נגיע אליכם בהקדם האפשרי וננקה את השטיח כך שאין סיבה לזרוק אותו לקנות שטיח חדש.

אם יש לכם עוד שאלות בנושא ניקוי שטיחים במרכז אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ונשמח לענות על כל שאלה בנושא זה. 

מובילים בניקיון השטיח

החברה לניקיון ואחזקה תשמח לנקות היטב את השטיח שלכם, תוך שימוש בחומרי הניקיון המתקדמים בארץ ובעולם, שמתאימים במיוחד לבד והמרקם ממנו עשוי השטיח האישי שלכם. החומרים הינם ירוקים וידידותיים לסביבה ואין צורך לאוורר אותם לאחר הניקוי. כך תהיו בטוחים בתוצאות מעולות תוך זמן קצר וללא נזקים.

מתגוררים באזור המרכז וזקוקים לשירותי ניקוי שטיחים במרכז ? מקצועיות, אמינות וגם מחירים הוגנים הם פרמטרים שחשובים לכם? החברה לניקיון ואחזקה היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. החברה מציעה לכם מגוון של שירותי ניקוי ניקוי שטיחים במרכז באיכות גבוהה ובהתאמה מלאה. לסקירת שירותיה, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, התקשרו למספר 053-9350204