איך לנקות שטיח לבד - החברה לניקיון ואחזקה
15869
rtl,single,single-post,postid-15869,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.9.2,vc_responsive

איך לנקות שטיח

איך לנקות שטיח

הכתם שנשאר: עצות זהב לניקוי השטיח – איך לנקות שטיח 

אם אתם אובדי עצות לגבי הלכלוך, השיער של החתול וכתמי המיץ שהילדים שפכו בטעות על השטיח, הרי לכם מספר עצות טובות לגבי איך לנקות שטיח ביתי בשיטת עשה זאת בעצמך. לגזור ולשמור:

  • לשעווה, בוץ או סליים שנדבקים אל השטיח, הניחו קוביית קרח שתשבור את המרקם העיקש והדביק ואז גהצו בטמפרטורה נמוכה מעל שקית נייר, כך שהחומר ימס הישר אל השקית.
  • לרטבים וממרחים מומלץ לפזר כף אבקת סודה ולאחר מכן להתחיל לגרד בעדינות את הכתם. פזרו שנית את אבקת הסודה ותנו לה לנוח על הכתם כרבע שעה. לאחר מכן התיזו חומר ניקוי כרגיל ושטפו במים. הניחו מטלית יבשה ומעליה חפץ כבד לספיגה מוחלטת של הכתם.
  • להסרת משקאות שהשקו שטיח מצמר טבעי, שפכו מעט חומץ ונגבו. חזרו על הפעולה אם יש צורך ושטפו בסיום במים פושרים. לשטיח סינתטי, יש להמתין כרבע שעה בין הפעולות ולייבש היטב.

איך לנקות שטיח מקיר לקיר שטיחים מקיר לקיר יחסית די פשוטים לתחזוקה, כל מה שאתם צריכים לעשות זה שאיבה יסודית לפחות פעמיים בשבוע. 

איך לנקות שטיח מכתמי שתן , במקרה כזה תצטרכו להזמין חברה לניקוי שטיחים שתבצע ניקוי יסודי לשטיח הכולל חיטוי ויישום של חומר מנטרל ריחות. 

איך לנקות שטיח עבודת יד , כאן גם כן מדובר במקרה שבו רצוי שתזמינו חברה מקצועית שתבצע את העבודה מבלי לגרום נזק לשטיח. 

איך לנקות שטיח או להעלים ריחות לא נעימים, הכי פשוט זה ביום חם לאוורר את השטיח ולרסס עליו ממרחק של כשלושים סנטימר חומר מבשם לבגדים (לא מומלץ על שטיחים עבודת יד) 

איך לנקות שטיח שמריח מעובש – רק אצל חברה מקצועית שתסלק ממנו את כל המזהמים . 

איך לנקות שטיח

 

המומחים שפותרים את שאר הבעיות

אז מה עושים עם השערות, עם הריח הרע ועם תאונות חריגות כמו שתן? לשם כך כדאי להיעזר במומחים לניקוי שטיחים שיסייעו לכם להבריק ולקרצף את השטיח. השיטה מתבצעת תוך החדרת חומרי ניקוי יעילים אל סיבי הצמר כך שהתוצאה המתקבלת תהיה מבריקה, ריחנית וכמו חדשה.

יש לכם בבית שטיחים מסוגננים ויפים אבל הם מריחים כבר פחות טוב, אינם נקיים כל כך והצטברו עליהם לא מעט כתמים בשנים האחרונות? החברה לניקיון ואחזקה היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. החברה מציעה לכם מגוון של שירותי ניקוי באיכות גבוהה ובהתאמה מלאה. לסקירת שירותיה, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, התקשרו למספר 053-9350204